Angående frågestunden och zombiepics

Tjatja! Jag vet att jag inte svarat på ALLA frågor men jag pallar inte. Ni var typ 20 pers som ställlde 10 frågor var! Okej, inte riktigt men om det skulle vara så skulle de ju bli 200 frågor! Tror ni jag orkar svara på allt det. Och många hade tråkiga frågor också.. Och skumma.. Och såna som jag inte vill svara på..
Äh, jag skiter i vad ni vill och tycker för tillfället. ;) LEDSEN!

Aja, men jag kör del 2 när jag kommit hem från träning. Ok?


Haha, halloween festen i lördags.
Jag var överkörd zombie.
Hade målat ansiktet grönt.
Hade sår i pannan och på halsen.
Hade blodig och sönderriven tröja
Hade pappas snickarbyxor.
Hade tuperat hår och en låtsasskruv genom huvudet.

Kommentarer
Postat av: H

haha, jättefin :D

2009-11-02 @ 20:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0