Bio, new moon

Heeej! Saknat mig? Klart ni har! Haft en super skön dag med olika kompisar. Började med att jag Sofia och Tao åkte in till stan och mötte upp Ronja och Katta vid Sergel. Hämtade ut biljetterna (som vi fick stå as länge i kö för att göra!) och sen splittrades alla för en stund eftersom jag och Tao inte ätit något på hela dagen, dumma som vi är, fick vi sticka och käka lite på donken. Haha, sen sprang vi runt i några affärer.
Klockan 15.10 började filmen så alla samlades utanför sergel, då var även Kattas kille med oss.
Vi köpte lite snacks och gick in sedan in och satte oss på våra bio platser. Vet ni vart vi satt då? Längst bak på dom där balkongerna! Haha, de var skönt. För då hade vi en liten egen rad. ;)

Vilken film såg vi då? Jo, New Moon! Den var ganska bra, hade i för sig förväntat mig bättre men som sagt, den var bra. Rekommenderas att se hur som helst! :)

Nu har jag varit nere och käkat på restaurang med vänner (grannar) och sitter nu framför datan.
Ha en suuper fortsatt skön kväll så hoppas jag på att ladda upp bilderna från dagen imorrn.


Grannarna för typ 1-2 år sedan? =) ♥
Ser ni vart jag är? Sjuksköterskan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0