Crazy Night

Tjeenare! Är hemma från crazy night (artist som sjunger på scen, lite rea på alla affärer, mycket folk mm.) nu. :D Jag köpte en liten grej till en liten tjej som fyller år imorrn! Men jag vet inte när jag kan ge det till henne... Hur som helt så drog jag och fia till Tyresö centrum runt 7 tiden och mötte Ronja, Katta och Tao. Vi gled runt bland folk och hade lite kuligt. Sen kom Elvira runt 8 och vi köpte lite godis och fortsatte att glida runt. Haha!
Nu ska jag göra i ordning mig och läsa lite. Vi hörs imorrn! =)


Asså ronja lilla skitkorv. Typ första bilden jag tog på dig.
Älskar dig (OCH ALLA MINA ANDRA VÄNNER!) ♥


Kommentarer
Postat av: lisa

haha där e ju jag ju !!!

2009-11-30 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0