No picture.

Sitter och skriver på min svenska berättelse och är snart klar! YES! Sen är det bara att langa den till lärare på mailen så kan jag äntligen fortsätta på steg 6. Imorrn efter skolan så måste jag stanna i centrum och låna böcker på biblioteket. Svenska och engelska. Asså fan, jag pallar inte skola imorrn. Menmen, thats life!

Juste, angående frågestunden. Jag läste igenom och det var en jävla massa frågor! Och vissa lite konstiga. Så jag väljer ut ett par frågor som jag känner att jag vill svara på. Låter okej? Då kommer dom snart!


Kommentarer
Postat av: evvi

asså gud, skynda på liite? :P xD

2009-11-01 @ 21:01:18
URL: http://minimize.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag väntar!!!!

(på frågorna alltså)

2009-11-01 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0