Del 1 (jag har valt ut några)

Är du smart? - I skolan är jag väl sådär. Annars är jag ett riktigt geni! ;)

Säg 10 personer som är dina närmaste vänner? - Jag vill inte göra någon ledsen men jag tror det är för det första Elin, Kalle, Samuel, Fia eftersom vi har känt varandra sen vi var riktigt små. Sen Felicia, Frida, Sofia, Evelina som jag har gått i samma skola och kännt i ungefär 6 år. Sen de två sista måste vara Frida Carlsson och Frida Schaub som jag har kännt i snart 3 år (iaf Carlsson) och vi har haft så kul med varandra!
Älskar alla mina vänner otroligt mycket! ♥ :)

Trivs du i din skola? - Ja, jag trivs bra i kunskapsskolan!

Hur ofta går du på toa per dag? - Haha, jag måste tänka efter.. Oftast är det: En gång på morgonen, sen när jag kommer innanför dörren efter skolan blir jag alltid kissnödig, sen på kvällen blir det väl nån gång.
Det är väl runt 3-4 gånger kan jag tänka mig! ;)

Vilka saknar du från din förra skola och vilka saknar du inte? - Jag saknar många roliga killar från klassen i strandskolan och förstås Felicia, Sofia, Frida och alla tjejer där. Jag kan inte svara på den andra frågan.

Hur många har du varit ihop med? - Jag har varit ihop med ett par stycken killar genom skolåren men verkligen inte något seriöst direkt. Jag har alltid varit (och är) väldigt blyg när det gäller sånt.. Många killar har "frågat chans" på mig men jag har alltid sagt nej (det har inte alltid varit de sötaste killarna heller) ;)

Hur gammal är du? - Jag är 12 år (97a) och fyller år den 18 mars! :)

Vad gillar du bäst om att göra? - Jag ääääälskar att sitta vid datan. Gör det varje dag minst 2 timmar typ. :P
Det finns ju så mycket att göra (*host* LÄSA BLOGGAR!)

Vem gillar du bäst, Anna Anka eller Kissie? - Haha, var tvungen att ha med den här frågan. Vem tänker på något sånt här? :P Jag är nog tvungen att välja Anna Anka. Hon är bara så dum i huvudet. Kissie är bara skum. Läser i för sig hennes blogg. Men man kan ju läsa en blogg utan gilla personen?..

Säg tre saker som du tycker är fånigt! - Okej. 1: Kedjebrev... 2: Gubbar/män som försöker få det snygg med skägget och rakar till former. :P 3: Nördar som bara skaffar facebook för spelens skull och inte laddar upp en ända bild.

vem e din bästis? sofia eller ronja ? har alltid undrat - Sofia Alenstål är och förblir min bästa kompis.
Ronja är en väldigt bra vän och det är as kul med henne men jag har endast kännt henne i typ två månader (sen skolan började). :) ♥

är du bra på att sjunga? - Njaa.. Jag vill inte skryta.. Men ibland kan jag låta riktigt dåligt FALSKT! :P

vilket är ditt favvo transportmedel (haha) asså åka me bil, tåg, buss mm? - Haha, bil lätt. Eller flygplan är rätt mysigt ibland (om det inte är Ryan Air).

Tycker du fortarande att jag är en "stalker"?! - Haha, neej inte lika mycket. ;)

Har du någon hemlis? Berätta den största! - Driver du eller?.. Men jag kan berätta någon liten.
Jag går och pratar i sömnen. Haha, inte så smaskig men den får duga. ;)



 
 




Kommentarer
Postat av: evvi

haha, du tog med några av mina frågor. Till och med stalker frågan!!! xD

2009-11-02 @ 11:13:50
URL: http://minimize.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en fråga hur gör man en header? Har alltid undrat men nu så har jag en blogg.

2009-11-03 @ 15:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0