Falun 09

Halloj! I'm finally back! Hur mår alla? Själv mår jag bara bra. Förutom huvudvärken, träningsvärken, tröttheten, sliten osv. Haha! Kanske inte va så "bara bra".

Falun var jätteroligt och man kom mycket närmare och lärde känna alla mycket bättre.
Vi jobbade från ca 8.30-16 varje dag förutom fredag (idag) då bussarna därifrån gick 12.30.
Det vi jobbade var:
Bild
Hemkunskap
Syslöjd
No
Träslöjd

Jag sov med Jessica, Dalli och Sofia (bästavän). Jag var så trött och tråkig på kvällarna och somna typ vid 11 men sista kvällen fick jag värsta rycket och ville vara uppe. Det var ju SISTA KVÄLLEN! Så jag Jessi och Dalli (fia sussa..) satt uppe och fota massa fula cp bilder och pratade. Haha! :)♥

Och gud discoot! Det var grymt kul. Alla shake'ade loss från 19-21. Rööj blev det trots allt! :D
I början var det typ.."Ehm.. Okej.. Jag ställer mig lite åt sidan..*Host*.." Haha, men sen började Tao och Fia dansa och fler hängde på! Musiken var skit bra och dunkade för fullt. Och ett par tryckare blev det också. ;)

Lite bilder kan ni få, men bara ett par. Ska ju titta på Idol!



Christine rider på Taos axlar


Jessi, Tao och jag


Jag och Sofia sitter och sminkar Axel och John


Anna, Vendela, Linus, Christoffer, Julia och Michelle.


SMILE!


JUMP!


Woho!


Ingen är beredd.


Ohlala, Dalli och John dansar lite. ;)


Tao får syn på något snygg ass eller något.


Jessi på Sofias axlar


Anthonio, Sebbe, John och Axel


Hahaha, John och Hanna



Jenny with a big smile on her lips


Christine, Tao, Sofia, Jessica, jag och Rebecca


DISCO







Kommentarer
Postat av: Michelle

OMG!

Första bilden på mig så fick ja röda ögon.

På andra typ asss garva ja elr nåt??!

Såg skit konstig ut! -_-



Aja...P&K



2009-11-13 @ 22:09:52
Postat av: Christine

Ahahaha, okej, jag ser konstig ut på typ alla bilder men aja...ehe :''3

MEN DET VAR SKITKUL (Y)

2009-11-14 @ 10:57:40
Postat av: Vanessa

Hiiihii :)

2009-11-14 @ 12:07:52
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0