Frågor Del 2 (Valt ut några)

vem beundrar du ? - Jag beundrar Jim Carrie för att han är så jävla rolig! ;)

vem tycker du är coolast i din skola ? - Coolast? Måste nog ta B-A (idrott och eng). Haha ;P

vad har du för klädstil ? - Hmm.. Vet faktiskt inte. Jag går efter vad jag känner och gillar. :)

Brukar du & dina kompisar göra hemligheter när ni är ensama ?  - "Göra hemlisar"? Haha, vet inte riktigt vad du menar men det klart med berättar hemligheter ibland. Eller du kanske menar "snacka skit" och det gör man väl också då och då.

Är du oskuld? - Men jaaaaaaa?! Vad tror du?! Jag är 12 ÅR! Det är ju fan olagligt då.

Hur många gånger kollar du dig i spegeln per dag? - Haha, vet inte riktigt. Det blir ju ett par gånger på morgonen när man sminkar och fixar sig. Sen när man går på toa finns det ju oftast en spegel så det blir väl upp till 20 gånger per dag..?

Är du nöjd med ditt utseende? - Nej. Men jag är inte direkt deprimerad över det och sitter och gråter. Men man har sina bra och dåliga dagar. ;)

Har du Disneychannel på din teve? - Japp, det är så att pappa jobbar på Telia och vi har nu gratis box så vi har en jävla kanaler. Upp till 900 typ?! Men disney channel tittar jag inte på, längre!

Om du har det vilket är ditt favoritprogram? - Eftersom jag har det måste jag väl svara. Men jag kollar faktiskt inte längre på det. Men jag kan hela låten på Phineas och Ferb! Haha! Måste väl ta det då! ;)

Ångrar du att du bytte skola? - Nej, men det klart jag kan sakna min gamla ibland.

Lyssnar du på fjortisdunk? - Kan väl hända..?

Brukar du måla dina naglar? - Händer ibland.

Om du gör det vilken färg? - Svart (slitna) har jag nu. Annars kan det väl vara röd, rosa, genomskinligt osv. Vi har en jävla massa nagellack hemma.

Ser du dig själv som smal eller tjock? - Jag är väl inte direkt tjock. Men jag är inte heller anorexia smal. Typ normal. ;)

Bor du på landet? - Nej, Tyresö. Ligger typ 30 min från stan.

Är du bra på engelska? - Tjaaa... Dålig är jag inte.

Är du bra på spanska, franska eller tyska? - Av dom där är det franska. Men är inte värsta proffset.

Hur många av dina kompisars mobilnummer kan du utan till? - Hehe, 1.

Hur många gånger duchar du i veckan? - Jag duschar typ var och varannan dag. Det beror på. Men minst varannan. 

Har du badat utan badmössa någon gång? - Hahahaha! Vafan är det här för fråga. Jag har aldrig badat MED badmössa så..? HAHA!

Har du badat neck någon gång? - När jag var liten, ja!

Trivs du i din skola? - Japp!

Villken skola går du i? - Kunskapsskolan i Tyresö

Vad gjorde du på halloween? - Hade en halloween middag med mina kompisar och tittade på skräckfilm. :)

Skulle du döda någon för att inte förlora din bästa kompis? - Men vad hemskt fråga! Jag kan inte svara på det. Jag skulle aldrig kunna mörda någon, men jag skulle heller aldrig kunna förlora min bästakompis! :o

Hur gör man mobil inlägg m bild? - Gå in på http://mobil.blogg.se! Där lärde jag mig allt. 

varför ringer kl 7 på måndag rebecka - Öööh? Jag gillar att ringa, kanske! Daaah! x) (jag vet vem som skrivit frågan)

Vad vill du jobba med när du blir stor? - SKÅDESPELARE! :D

Vad är det bästa Barn programet på tv du vet? - Öh, tittar inte på så mycket barnprogram. Kanske BOLLIBOMPA! :D Haha, skoja. 

Vilken stil är du mest av, Emo, fjortis, punkare, rockare eller nörd? - Vet inte.. Tror fjortis faktiskt. Eller? Det var svårt...

Vilken blogg läser du oftast? - Alla dom där största, Kenza, Kissie, Dessie, Paow och EGOINA! ;)

Har du någon gång gjort något förbjudet, vad? - Hmm.. måånga saker. Inte så allvariga men typ som att springa i simhallen, gå upp på scen på idol osv..

Vilka sidor är du "medlem" på och har varit? - Oh.. Det är måånga. Kan inte räkna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0