Google 4 lajf

Hejhej! Sitter och tittar på Patrik 1,5. Är tvungen att blogga lite. Så många som tjatar! ;)
Men gud, så dålig fantasi nu.. Jag har hur som helst bara suttit vid datan i soffan samtidigt som jag tittat på filmen. På datan har jag vart inne på facebook, chattat, bloggat med mer.

Jag ställde denna fråga på facebook: Vad fan skulle hända utan google?! Haha, jag skulle inte finnas.

• När man gör skoljobb

• När man ska översätta ord, hur hittar man lexikon?

• När man ska hitta fakta om något.

• När man ska titta om någon i släkten finns med på bilder (HAHA).

• När man ska hitta Vad Som Helst som man inte vet adressen på!


"I will use Google before asking dumb questions"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0