Nu: Desperata hemmafruar

Jag sitter och pluggar lite. Vill få klart franska och svenska i veckan. Och vet ni vad som jag (och alla andra sexor) ska göra nästa vecka? Jo, vi gör FALUN! Haha! WOHO! Det ska bli skönt, och roligt.
Men jag har fått höra av mina systrar, som gått på kunskapsskolan, att man sover i ett gammal psykhem.

Annars då? Jo, jag tittar på Ugly Betty men ska gå och tvätta bort sminket, byta om och göra en kopp oboy. :)
Sen blir det DESPERETE HOUSWIVES, eller som jag råkade säga här om dagen: desperete wifehouse. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Heej !

Gå in på min blogg, kolla vad som har hänt vet du hur man får det normalt den som kan få det normalt får en länking!!

Kram

2009-11-03 @ 21:00:06
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: ewvvi

psykhem??!?! FAAAN. Jag täniket iaf inTE åka dit...!!!!

2009-11-03 @ 21:05:50
URL: http://minimize.blogg.se/
Postat av: Jägaren AKA John :P

Asså Evvi du har typ en komentar på varje inlägg :-P

2009-11-04 @ 20:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0