Nu: Ghost whisperer


Som varje vardag kl 15.05 så sitter jag och tittar på Ghost Whisperer. Idag har det varit en vanlig, sjuk, dag. 
Lite oboy, nypressad apelsinjuice, "Varma koppen - Kantarell", rostat bröd, flingor och mjölk, makaroner och korv mm. Soft. Jag mår betydligt mycket bättre än i måndags. Då hade jag ju krämpor och massa skit. Nu har jag bara huvudvärk, hostar, har lite feber och är hängig hela tiden. Vi får se hur jag mår framöver. Vill ju inte ligga hemma hela helgen! Nu ska jag titta vidare på ett av mina favorit program! ;)


Haha, bild från när jag hade tråkigt i bilen. (kroatien 09)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Jag laddar upp bilden klickr på den tar liksom det uppe i säk rutan och lägger in på stilmallen!<3

2009-11-18 @ 16:16:32
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: Vendela

Becka kan du fixa min bloggdesign ? =) <3

2009-11-18 @ 17:37:34
URL: http://yesyouwill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0