Sista plugget

Ledsen för dålig uppdatering. Halv tre drog jag och pappa till Sätra för träning. Det tar ungefär en halvtimme att åka in dit. Sen var vi där vid tre då träningen började. Men då är bara den äldre gruppen där. Så kollar vi på Hanvikens hemsida på mobilen och ser att träningen inte är förns om två timmar! SUCK! Så vi drar till Skärholmens centrum och kollar runt i affärer och käkar på donken. Sen efter två timmar så drar vi tillbaks till Sätra hallen och tränade friidrott i två timmar. Haha, snacka om heldag. =P
Så nu sitter jag i soffan helt slut och ska plugga... Åh, tänk att jag inte varit i skolan på två veckor. Det kommer kännas konstigt + att jag inte pallar..



Som belöning efter så köpte vi lite godis. =)


Yes =D


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket! Jobbig dag?

2009-11-22 @ 21:32:20
URL: http://nittiatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0