Bilden tagen igår

H som i hulken. E som i elefantbajs. J som i jajemensan.
 
Mihihi, kul sätt att säga hej på va? Jag sitter här i t-shirt, trosor och sockor och tittar på någon dokumentär på 1an. Tråkigt är vad det är. Mamma och Hanna (som sov här i natt) är i centrum och handlar..något. Hehe.
Jag måste fixa klart med Elviras present till ikväll också. Har jag nämt det föresten? Att Elvira, min kompis, ska ha en liten tjejmiddag med glitter och glamour tema. Haha, det blir väl lite kul. Jag ska ha på mig en klänning/linne med svarta och silvriga paljetter och ha glitter i håret och på armarna. x)
Ni får säkert bilder från ikväll senare eller imorrn.
När man ändå pratar om imorrn så tror jag att jag ska vara med Frida S och Frida C då. Jag vill in till stan och se någon bio men dom envisas om att vara hemma hos mig! Åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0