Det ni alla längat efter


Dag 1
Hanna och Tove förväntansfulla på flygplatsen. Haha.
När vi väl kommer fram är det mulet och "första-dagen" där regnar det. Men vi tar oss ut på en stadsvandring i alla fall! :)


Dag 2
Jag och Hanna (och de andra) fixar oss för en kväll ute vid grillen. En av dom mindre fina "ego bilderna". Hehe, Myyys ;)


Dag 3
Vi åkte ut till en ö. å ön gick det runt åsnor! Dom bajsade på mamma väska. Jag antar att det va deras födelsedagspresent till henne. Hon fyllde ju 45!
På kvällen var det dags för resturang :)



Dag 3 forts.
Hahaha, skön liten tjej på 5 år och jag har roligt framför kameran. :D


Dag 4.
Tog vår hyrbil (som var en buss!) till nån by och åt på resturang och sola lite. På bilden i mitten ser ni HALVA vårt sällskap. ;) Vi var 19 pers. Sen på sista bilden ville jag bara visa mina allra bästa flip flops. VÄLANVÄNDA!


Dag 4. Senare på dagen
Jonathan 8 år gillade att fota med min mobil. Haha ;)


Fortfarande dag 4. Kväll.
Syster 21 och jag 12 utanför resturangen. Sen har vi Tove 18 och Jonathan 8. På sista bilden så ser vi också Elsa 5 och Isabelle 18 (?). REDY FOR FOOD :)


Dag 5.
Jonathan och William badar. Vår lilla betongbrygga nedanför hotellet/lägenheterna


Senare på dag 5.
Här är vi påväg till vattenfallet. Tänk att vi badade i vattenfallet! Fett ballt.
Sen ska vi inte prata mina rynkor i pannan eller dubbelhakan eller ögat.. Men.. Nu gjorde vi ju det.
Fan.


Dag 6, sista dagen.
Jag och tove chillar. Hanna Mikaela Mamma också. Höhö.


Sista dagen, innan vi åkte till flygplatsen. Familjen är bruna. Och sen ser ni colan som vi nästan levde på. Nästan.



Haha, trötta slitna bruna osminkade glada systrar på ett plan hem mot sverige


Kommentarer
Postat av: H

Jättefint syrran! :D

2009-10-03 @ 17:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0