Ont i huvudet

Sitter just nu och tittar på Ghost Wisperer medans jag har värsta huvudvärken.. Eller, så illa är det inte. Men jag känner mig ite lhängig och illamående också. Jag skulle egentligen sovit hos fia, men så blev det ju inte.
Jag har ju varit med kompisar i två dagar nu utan en enda stund för mig själv så mamma tyckte jag skulle stanna hemma. Lika bra det. Jag ska hur som helst vara med Ronja, Jessica och Sofia imorrn. Vi kanske skulle baka och titta på film hos mig. Men vi får se. ;)
 
Vill ni ha lite bilder från dagarna med Fridorna? Jajemensan!


Hihi, fika på Expresso House. Myyyyyyyyys.


Cola och skitstor muffins.


Haha, mina tjejer de! <3 När vi sätter på Fridas lösnaglar :)


Frida gjorde as cool fläta på mig. Fiskbensfläta


Taco middag, haha


Haha sötnos <3


Sötnos du med <3


Haha, nyvakna


Frullebulle vid 12 tiden? :P


Åh fyfan. Ful. Ville bara visa våra fina advokado ansiktsmasker.
Kan langa ett recept sen!

Bjuder på dom. ;)
Nu är det Scary Movie på Tv 400.












Kommentarer
Postat av: Ebba

Du har typ jämt ont i huvudet stackarn...!

2009-10-27 @ 21:26:46
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: Linnea

Naaww , saknar min fridaa Schaub ! <3 Pusss<333

2009-10-27 @ 21:43:42
URL: http://sweetmissblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0