Naturhistoriskamuseét

Lite ledsen för så dålig uppdatering. FULLT UPP!

Idag har vi ju varit på Naturhistoriska museét med alla 6:or och vi slutade vid 14. Då behövde man följa med klassen till Gullmars men därifrån åkte jag, fia och Tao till stan, plattan. Och så gick vi längs drottning gatan och tittade i lite affärer. Jag köpte bara en T-shirt på H&M för 50 kr (reaaa). Lite gullig var den och billig så jag slog till. Hehe.
Sen köpte fia någon tröja på JC. Efter det så gick vi och käka lite på donken. Vid 16 drog vi oss hemmåt så var jag hemma vid 17.


Haha, ett litet collage från museét (och tunnelbanan).

Ps. för folk som inte förstår så är det många drivbilder. Hehe.

När jag väl kommit innanför dörren så började jag laga lasagne med Elin och Elvira (pappa skulle fixa med båten och mamma skulle på nån kurs). Den blev ganska gooood. :P

 


Kommentarer
Postat av: emily

såg dig nog i gullmarsplan tror jag (a)

2009-10-07 @ 21:25:20
URL: http://helloemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0