Kommentarerna?

Fick en kommentar av anonym som sa "du har ju fan sjukt många besökare! var glad ;)". Och jaa, jag får väl vara glad då. Men jag blev bara lite förvånad när jag legat på 40-50 besökare i mer än en månad nu.
Jag menar, vad hände? Var det ett stort kompis gäng på 10-15 pers som sa "Nu slutar vi läsa Rebeckas blogg" ?
Haha, det ser ju ut som det. För nu ligger jag på 20-28...

Och juste, angående kommentarer. Ni var ju jätteduktiga att kommentera på det inlägget där jag skrev att ni ska kommentera. Ska jag behöva säga åt er? En bloggare blir alltid glad av kommentarer bara det inte det är kränkande. Det kan vara "fint" eller "kul att du gillar godis med chokladsås och fisk". ;)

SÅ KOMMENTERA FÖR F*N är ni gulliga! (a)


Haha, bjuder på den!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej becka !'

Asså om du går in på min blogg så ser du att

jag har en as liten text sak asså där jag skriver där e as liten vet du hur man gör den bredare?

kRamisar

2009-10-30 @ 09:28:37
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: tao

Chingeling cool bild he he" ha det så gött :) gumman

2009-10-30 @ 11:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0