ont i huvudet som vanligt

Usch, känner mig så jävla ful och äcklig. Helt ofixad... Tänkte ta ett foto på mig i webcamen men jag äcklas typ bara! Hehe, ska ändå pallra mig till Kalle med Tove vid 7 tiden. Dom får stå ut med mitt fula fejs.
Vi ska nämligen planera lite om lördag. Vet ni vad som händer då? Jo, halloween middag! Vi hade tänkt typ att göra maten se äcklig ut. Som typ gröna popcorn, kyckling som ser ut som fingrar, muffins som ser ut som hjärnor osv. Sen titta på skräckfilm! Haha, låter det inte kul? :P

232941.jpg image by GreenEyedLillies





image



Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

Sv; Jo men hon blev sjuk igår och hennes mamma sa att hon skulle va hemma och vila idag så hon fick gå ut imorgon. Tacktack, din design är asfin ;) ♥ Kram

2009-10-29 @ 18:53:08
URL: http://sweetmissblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0