Sofia gästbloggar! :D

Hejhej ! :D idag ska jag (sofia) gästblogga lite ;D Jag kom till beckulinus för ca 30min sen.. vi kollade klart på mannen under trappan. Det va en sjukt kul scen när "huvudpersonen" jagade en gammal gubbe och gubben bah sprang och garva xD Hahah, stört.


Inte den roliga scenen. Men visst verkar den lite skum?

Vi tänkte fota lite under dagen. (Becka laddar upp dom sen) ;)
Nu duschar becka. Jag tittar på singing bee :P Dom som sjunger är så jävla dåliga ! xD dom e tillomed sämre än rebecka ! xP haha, skojja. Becka e faktiskt jätteduktig på att sjunga :)

NU VILL JAG HA MAAAT! Jag åt inte frulle idag så.. jaja, jag säger bara till min betjänt att laga nått gott till mej ;D Haha, min betjänt e då becka. ;)
Nu är nog becka klar så vi ska äta ! :D


Hoppas ni får en kulig dag! :D   /beckasbästissofia <333



Kommentarer
Postat av: Vanessa

Mannen under trappan är bra,:)

2009-10-06 @ 21:29:15
URL: http://vannichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0