Tjockisen som sticker ut tungan

Tjeeenare! Kom hem från skolan för ungefär 20 minuter sen. Vet ni vad? Idag fick man veta vad man fick på kursen. Och jag fick inte godkänt! Åh, bajs. Det räcker med den stressen jag har. SKIT OCKSÅ!
Det var bara för att jag och Sophie skrivit ungefär samma, och vi visste inte att man inte fick göra så, eftersom vi var i samma studiegrupp... SUCK! Så jag snacka med Linus (kurs ledare typ) och vi ska få prata om det och dom ska typ fråga om oss vad vi kan. Så jag måste plugga. Jag har också matte-läxa som jag ska göra nu.
Så vi hörs väl senare.


Hahaha, när vi var vid en strand i Kroatien så kom det massa
frigående åsnor.
Och titta tjockisen som sticker ut tungan!
Hahahahahaahhahahahhhahahah
Ps. Dom bajsade på min mammas väska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0