Borta är bra, men hemma är bäst!

Hejsan! Jag kom hem för någon timma sedan. Det var kul att heja på frida och frida och allihopa!
De var jätteduktiga. :) Nu har jag varit med Kalle och Tove en stund. För de som inte vet vilka de är:
Kalle har varit min granne och kompis i 12 år nu. Han är 96a. Tove är nyinflyttat här men jag har träffat henne flera gånger förut. Hon går på Kulturama och är också 96a.
Hehe, sådärja! I alla fall, vi spelade Rock Band. Ni vet det där spelet med trummor mick och gitarr. Alltså ett band. ;)  


Men vet ni? Jag har tänkt på en sak.. Jag känner rätt så många över min ålder. =P Vänta, jag kan räkna upp alla.

Frida Carlsson
Matilda
Angelica
Henke
(eller känner och känner..)
Tove
Samuel
Alex
(eller känner och känner..) 
Angelika
(eller känner och känner..)
Sara
Vanessa
(eller känner och känner..)

Haha, ja vissa KÄNNER jag väl inte helt. Okej, det var inte så jättemånga. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du det är coolt att känna många över sin egen ålder eller?

2009-09-05 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0