By the way, jag ska sluta blogga.

Åh vad det är jobbigt att vara sjuk! Att ha skitonti halsen. Huvudvärken. Ofräch hela dagen. Bläää. Och jag som ska (eller skulle) tävla imorrn. I natt vaknade jag av att det sved som in i helvete i halsen och huset skakade. Asså det var värsta orkanen. Typ. Och pricken över iet var ju att jag hade sett katastrof filmen Day after tomorrow på kvällen. Haha, sen regnade det ju enormt mycket. Herre-min-gud! Men nu skiner solen för fulla halsar. JAG VILL GÅ UT! Fan också.


Såhär såg det (inte) ut när jag drog upp persiennerna.


Kommentarer
Postat av: alice

sluta blogga?! Nej, gör inte det :(

2009-09-04 @ 13:50:40
URL: http://alicewolle.blogg.se/
Postat av: Linnea ♥

Hej! Du är med i min tävling i veckans blogg, börja rösta på 3 stycken andra och dig själv om du vill :)



Kram<3



Neej du får inte sluta blogga :( !!

2009-09-04 @ 14:10:02
URL: http://myloveheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0