Svar på frågestund

Postat av: sofia

Vilken är din favoritfärg? - Jag vet inte riktigt, gillar mycket på kläder. Men annars så är lila ganska fint :)

vilka bloggar följer du? - Gud, det är olika från dag till dag. Men jag brukar kolla in dom där storbloggarna ganska ofta.

Är du nöjd med att du bytte till kunskap?? - Jarå, visst det är ganska jobbigt nu i början när jag inte riktigt fattat allt men jag känner aldrig längre att det ska bli jobbigt att gå till skolan! :)



Postat av: Vanessa

ska du byta blogg? - Jaa du, jag funderar ju mycket på det. Fram och tillbaka. Men troligtvis.



Postat av: madde

Favorit ämne i skolan? - Hmm.. Jag tror typ slöjd.

Bloggar du läser varje dag? - Olika, läs högre upp.

Hobby? - Öh.. Hobby? Menar du typ intresse då? I så fall, vara med kompisar, sitta vid datan, friidrotta o.s.v.


 

Postat av: Ebba

I vilka program gör du dona headrear? - Väldigt olika. Picasa, Picnik, Paint och en massa som jag laddat ner.


Postat av: Elin

Hur länge har du bloggat? - I den här bloggen 7 månader. Men jag har ju haft 6 bloggar innan. Men drygt 1-2 år?
Postat av: Madde


 

En pinsamhet du kan dela med dig:)? - När jag var på en friidrottstävling en gång så stog jag och två andra tjejer på prispallen. Så kramade en tjej mig och sa grattis. Så svarar jag "VARSEGOD" och går. Sen upptäckte jag det och bara garvade, hon med. :P


Postat av: Sophie

Ehm, favorit ämne? - (titta högre upp) Men jag kan säga att jag gillar att jobba kreativt. ;)
Maträtt? - Kyckling wok är ju himla gott!


Postat av: fille

heeej becka!! har du det bra i kunskap?? vi har fått världens skummaste bildfröken=( saknar dig - Hej fillefjonkan! :D Jag hare grymt! Men tråkigt med bildfröken! Vi måste ses snart! SAKNAR DIG MED!



Postat av: evviis

Hmm. Vad brukar du se på för program..? - Top model, Vänner, 2 ½ men, Simpsons, Idol med mer! Haha, kalla mig tönt.
Kan du hjälpa mig me min header? - Javisst! Får se om jag har tid bara ;)


Postat av: matilda

Vilken smak på glass väljer du helst? - Knäck!
Vad är det konstigaste du har snubblat på? :P - Haha, jag tror det är plattongen!


Postat av: rebecka

vilken skola går du i? :D - KUNSKAPSSKOLAN! :)


Postat av: Linnea ♥

Hur många bilder har du på dig själv? - Oj du! Haha, måååååååååånga. Hehe, ego.

Hur många bästa vänner har du? - Alltså jag har bara en BÄSTAVÄN. Annars heter det ju inte BÄSTA VÄN. Men jag har många superbra och gulliga vänner. :) (Man frågar ju inte direkt "Kan vi bli bästisar")

Hur vill du att en äkta vän ska vara för dig? - Rolig (stoort plus), supersnäll och ställer upp och någolunda normal ;)

Postat av: Anonym

hur länge har du bloggat? - Drygt 1 ½ år.


Postat av: sofia

hur länge har du gått på friidrott? - Snart 2 och ½ år. Postat av: Malin

vilka bloggar följer du? - Titta längre upp.

vad är din bakrundsbild på mobilen just nu? - Bild från Kroatien när hela umgängen ligger och solar
likadant. ;)

elakaste/dummaste kommentarendu har fått? - Någon skrev "faaaaaaaaan vad jääävla fuuuuul du äääär!!!!"

Postat av: izabelle (:

Vad har du för mobil? - silvrig walkman

När ska du börja blogga på den nya bloggen? (:<3 - Vi får se!


Postat av: alice

favorit parfym? (: <3 - Min syrras Escada parfym! Haha


Postat av: madde

Favvo typ av örhängen? - Små pluppar :)

Klädesplagget du andvänder mest? - Mina cheap monday jeans.
 
Stil du sminkar dig på? - Stil? Jag använder i alla fall faoundation, puder/solpuder, mascara, rouge och annat smått. Inte alltid allting tillsammans.


Postat av: Christine

favorit film? - Vet verkligen inte! Finns många bra.

favorit godis? - Melongodis

favorit glass? - Knäck

favorit affär? - Monki, Gina T, H&M, Weekday och många mer.

varför går du i kunskapsskolan? - Delvis för att mina syrror gått där men annars tyckte jag bara att det verkade vara en bra skola

varför sminkar du dig? - Vet inte, tycker man blir finare då. :P

varför ska du byta blogg? - Smultrontrion är så fult namn.

varför skaffade du dig en blogg? - För att skriva av mig och låta andra lära känna mig.

TACK FÖR ALLA FRÅGOR! Ps. Jag tog bort lite text som "Kram" och sånt. Och svarade inte med <3. Men <3<3<3<3<3<3<3<3 på allihopa! ;)





Kommentarer
Postat av: Sophie :P

1:a kommentar! Men gosch vad du har blivit brun... Nu känner jag mig som en blekfis igen!

2009-09-24 @ 16:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0