Enskede friidrottstävling

Åh, blogg.se är helt cp nu. Man kan inte se kommentarer eller nya objekt. Inte heller statistiken.. Bajs.
Hursomhelst. Jag ska snart åka på friidrotts-tävling. Nej, jag ska inte tävla eftersom jag fortfarande är ganska sjuk. Men jag och pappa ska åka och heja och titta på. ;) Jag har på mig mjukis, tjocktröja, halsduk och väst.
Och så har vi med lite matsäck. Jag kommer hem vid 1 kanske. Då får ni kanske se den nya bloggen! Men jag arbetar fortfarande på designen. Ha de bra så länge!


Haha, jag efter friidrottsträning.
Har inga bilder på datan så jag gjorde den snabbt. ;)
PÖSS


Kommentarer
Postat av: Matilda

Såg dig idag <3(a)

2009-09-05 @ 17:13:53
URL: http://ttildon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0