Farbror Johan som bor i KRUSBODA

Jag ligger stadigt på mina 30 besökare just nu. Men hörrni! Snart får ni ta och flytta er till http://rebeckavarnamnet.blogg.se MEN INTE ÄN! Designen cepar sig.. Jag ska ta mig tid någon dag och fixa det.
Men vi kör på denna än så länge. Okej? Hur som helst så kommer ma o pa och hämtar upp mig för att vi ska till Madde och Johan (farbror) och käka rester från igår kväll då de hade en liten "brölopps-fest".
Så då får jag träffa tvillingarna! Tror jag. ;) Men nu ska jag byta om. Känner mig risig i mjukisbyxorna och bulle. Jag tror jag plattar håret.


Random bild på Mary-Kate tror jag. 
Sitter ju vid laptopen så jag har
varken bilder eller webb. Men den var väl snygg?
Jajaja
HÖRS SEN!



Måste tillägga att jag Tove Elin Samuel Line Amanda och Kalle rockat loss på Rock band.
Haha, jag äger skiten ur ALLA på trummer. Säger vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0