HOME SWEET HOME ?

Kom nyss innanför dörren. Jag har shoppat loss! Haha, nä inte så överdrivet. Köpte ett par örhängen, ett dörrdraperi, badbyxor och ett garn. Vi käkade på kina ressturang också. MysigtMysigt. Blev självklart friterad kyckling med sötsur sås. ;)
FOTAR MED MIN USLA GAMLA WEBCAM!


Outfit, haha (men jag bytte)


Facelook, haha skoja (ful vinkel..)


Badbrallorna, javet att det inte
är de snyggaste men jag har
aldrig haft badbyxor
och det kan vara bra att ha
i Kroatien! SÅDESÅ! :P


Mina nya örhängen! Som typ alla har
men jag tycker de är skitsnygga :)


Och sist men verkligen inte minst draperiet. :)

NU SKA JA VARA MED ELINPELIN
HAJDO


Kommentarer
Postat av: Elin

Yes känner han :)

2009-09-12 @ 15:35:25
URL: http://elliinns.blogg.se/
Postat av: Elin

Känner honom genom en annan kompis från början :) Sen har jag lärt känna honom mer och mer. Är du 97a? ;)

2009-09-12 @ 18:19:09
URL: http://elliinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0