Jag är ledsen

Ledsen, det kom ju inga bilder igår. Men idag hoppas vi på det. Idag ska jag plugga också.. Åh, fan vad jag hatar skolan. Asså jobben. Att inte ligga efter. Pressen.. Och jag går ändå bara 6an. Hur kommer det vara när jag går i t.ex. 9an? Eller gymnasiet?.. SUCK
Men nu ska jag inte tänka på sånt. Jag och fia ligger i mitt rum och äter chips. :P Vi var hemma hos Elin igår. Jag, Fia, Elin, Tove, Samuel och Kalle sjöng singstar och var inne på facebook igårkväll. Haha. :)


Har inga bilder på datan så det blir en mindre fin öga-bild. ;)
(Mitt öga)


Kommentarer
Postat av: izza (:

Var gärna med och tävla på min blogg! (:

2009-09-27 @ 11:39:01
URL: http://izzabelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0