Jag börjar bli fundersam..

Godkväll! Tog en huvudvärkstablett för en stund sen, så mitt huvud är bättre i alla fall. Men halsen.. ajajaj. Jag gjorde en "Varma koppen". Det var skönt och det hjälpte väl lite. Och gud vad jag snorar. Haha, usch!
Just nu sitter jag och pappa och tittar på någon katastrof-film. Jag har laptopen i knät.
Jag ska nog tvätta bort sminket och byta om och gå och lägga mig snart.
By the way skulle jag ha träning idag men jag skippade den. Hoppar nog över skolan imorrn också. Vill ju inte smitta ner hela skiten. Haha ;) Chattar lite med Ronjaponja också. Hon och några kommentarer på bloggen får mig på bättre humör i alla fall! :)

Det jag lever på, haha


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch vad jobbigt! Ha det bra:) Har du svininfluensan?? :O Krrraaammm!!!!

2009-09-04 @ 00:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0