Utkast: Haha jag ... (skulle ha kommit för 11 timmar sen)

Haha jag såg att någon hade frågat såhär:

Tycker du det är coolt att känna folk över din ålder eller?

Ungefär. Haha, lite faktiskt. ;) Nä jag skoja. Men jah hade bara tänkt på det. Och undrat hur det blev så. Okej? Så ínge skryt eller så.

Vad händer ikväll då? Jo, jag och några kompisar har tittat på Morgan Pålsson. As kul! Vi hade egentligen tänkt att vi skulle ha "Spökkväll". :P Men typ ingen vågade. Så det blev en komedi istället. Vi var mer på skratt-humör!
Nu är typ alla trötta. Men jag vågar inte vara hemma själv, eftersom mamma och pappa är på fest och kommer inte hem förns typ kl 1? Så dom får hålla mig sällskap så länge dom orkar. ;)
Jaja, nu ska jag berätta blondinskämt, bellman och alla barnen skämt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0