And your hearts starts to wonder where on this earth I could be

Idag har solen skinit (?) hela dagen. Underbart väder hela dagen lång. På morgonen, runt 11 tiden. Gick jag ut med Elin i typ 10 minuter. Haha, sen skulle hon äta så jag gick in. Hade ont i huvudet och så. Vilade en stund, åt lunch och så. Sen blev jag sugen på att åka någonstans och behövde köpa lite smågrejer så jag fick tag på Sofia. Vi båda fick kuta till bussen, och båda hann. Vi gick runt i lite affärer. Införskaffade nödvändigheter. Sen köpte vi var sin glass och promenerade till vallen sedan till sikvägen. Där ifrån tog vi bussen hem. Snackade mycket om allt. Det är alltid trevligt att träffa på tjejen! ♥

- C00lA bruds ;)


- As söta Sofia<3

- Haha. Jag hann inte fota min piggelin :(


Kommentarer
Postat av: Ebba

Är det okej om jag lånar bilden på Sofia och lägger upp på min blogg?



Säg till om jag ska ta bort den;)

2010-04-26 @ 18:50:24
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/
Postat av: Ebba

Är det okej om jag lånar bilden på Sofia och lägger upp på min blogg?



Säg till om jag ska ta bort den;)

2010-04-26 @ 18:50:24
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0