April 22, 2010


Jag stekte nyss potatisbullar och de smakade skit. Typ lite bränt och torrt... Vindruvor och apelsinjos dricker jag också. Top model står på och jag ska snart göra klart kursen sedan byta om för träning i Wättingehallen, friidrott. Senare ikväll lovar jag att ladda upp bilderna från min och Amandas promenad. Så kika in då!

Om min dag: Vaknade skittrött och seg. Gjorde två mackor till frukost. Fixade i ordning mig och tog spurten ner till bussen i det trista och gråa vädret. I skolan pluggade jag i princip bara kurs med Milica, Rebecca och Amanda. Hade också matte och engelska lektion. Efter skolan stannade jag, Amanda och Milica och gjorde teknik labb.


Kommentarer
Postat av: Steffi

Vad har du för systemkamera? märke osv.. skitbra blogg :)

2010-04-22 @ 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0