Are you one of those? Those who like's to dance in a summerrain. ♥


-Taken by Milica och Rebecka ©
Varken bakning eller SATC film har blivit av. Haha. Jag kanske inte är en sådan som är ämnad att planera? Planerna blir aldrig av som dom planerats hur som helst. Men dagen har varit chill. Känts som en söndag. Har haft min stora dödskalle tröja, mjukisbyxor och sockor på mig hela dagen. Nu sitter jag och tittar på simpsons i alla fall och har precis käkat middag med familjen. Ska nog slipa lite på designen nu och ladda över massa filmer från mobilen.


Kommentarer
Postat av: Milica

HAHA fan vad failade vi är. Vi tar alltid fina bilder när vi är tillsammans. Så vi får skriva "Copyright Milica eller Rebecka". HAHA FAIL.

2010-04-07 @ 20:49:28
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0