But the good old days, those will never come back


- © Foto: Jag
Hej alla. Jag måste börja med att säga att jag är så jävla lättad just nu. Pratade ut med Sofia, som jag varit ovänn med ett tag nu, efter skolan ett bra tag och det slutade med att vi blev sams vilket är sjukt skönt. Hoppas att allt kan bli som förut, fast typ bättre.

Hur som helst älskar jag vädret just nu! Det gör mig glad. Idag pluggade jag lite franska på morgonen. Sen var jag mattant, men det var as chill eftersom vi slapp alla 8or och 7or. Gjorde disposition till svenska 10 också. Ska hoppa lite studsmatta nu (haha själv), sen göra startreflektion och efter det BAKA. Mums. Vid sju ikväll är det sista springträningen också.


Kommentarer
Postat av: emma

sv ; jag mår bara bra :) <3

ha de bra.

2010-04-26 @ 16:04:42
URL: http://twiiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0