Cause there's a hole where your soul should be

Dagen har varit skön. Jag har mest njutit av lovet. Nej. Stryk det där förfan. Vaknade runt nio. Det första jag gör är att kika genom persiennerna för att se hur vädret är. Skitväder. Bara grått och dimmigt. Så jag gick ner till köket och stekte lite pannkakor. Amerikanska. Gick ner till syster och väckte henne. Började med att vifta lite pannkake doft framför hennes näsa för att se om hon skulle resa sig upp och skrika "Pannkakor!". Men nej. Hon var seg så jag väckte henne och ställde pannkakorna dränkta med blåbär på nattduksbordet. Gick upp och satte på Vänner på dvd:n. Sen satt jag där resten av dagen med tankarna "Fan vad jag suger. Jag måste ju plugga. Varför gör jag inget? Varför sitter jag inte och stenpluggar? Är jag dum på något sätt?" snurrandes i mitt huvud. Suck. Inget skoljobb har jag fått gjort på hela dagen. Men det är lov och då är det lite tillåtet.

Runt kvart i fyra ringer mamma och säger att om cirka åtta minuter så kommer hon och hämtar mig för att sedan åka till farsta och shoppa. Så jag springer till badrummet och sminkar mig på typ fyra minuter. Klär på mig. Fixar lite pengar och klär på mig ytterkläder. I farsta shoppade jag och mamma loss. Haha. Tillsammans blev det väl ungefär fem påsar eller mer. Nice.

Mamma och jag kom hem runt halv sju. Då var Hanna in tha' house. Vi (okej, jag rensade bara några tomater..) lagade en stor sallad och fixade bröd och sånt. Supergott och lång trevlig middag. Diskussioner hit och dit. Haha. "Debatt" hos Wallbergs ju. Näe. Men aa. Men nu ska vi fixa med vindruvor, chips och cola till SOLSIDAN. Åh Solsidan ♥♥♥



Ha en grym fredagskväll allihopa. Puss ♥ Btw, måste säga att ni är bra på att besöka. 66 idag, 77 igår. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0