Det jag/vi inte gillar...



Stank på bussen - Åh fyfan. För några veckor sen t.ex. Jag kliver på bussen och det är fullt av massa skolungar som åkt skridskor. Det var svårt att komma fram men tillslut hittade jag ett säte. Då känner jag stanken av vitlök och ser ett flertal av barn med Sourcreme and onion chipspåsar i handen. Eeeeuw. Sen för några dagar sen sätter jag mig bredvid en random snubbe och han luktar hund som in i helvete. Nej. Usch. Luftkonditionering på SL-bussarna skulle vara bra.

Att missa bussen - Fyfan. Man springar allt vad man har och springer fram till bussen, då den precis åker iväg. Man skäms. Alla tittar. Det är inte kul. Det är inte heller kul att se andra göra samma sak när man vet hur det är. Jag har bestämt mig för att gå fram till busschaffören och be han vänta lite när jag ser att någon håller på att missa bussen.

Att svika en plan - När man redan planerat något, sen kommer det en bättre plan. Men då är allt redan bestämt. Men så dum är man ju inte att man avbokar den mindre bra planen. Näe, det är bara att stå ut helt enkelt.

När man är sugen på något - Jag får alltid ett sug på något gott. Typ hela tiden. Och jag hatar när det inte finns något. Jag svär, jag öppnar kylskåpet/skafferiet/frysen mer än 50 gånger på dagen. Kan få utbrott när det inte finns något (milica också). Haha. "INGEN DIIIIIIIIIPP!!!!!"


Kommentarer
Postat av: Milica

Nu ska jag äta chips och dip.

Går till kylskåpet.

Det finns gräddfil.

Går till skafferiet.

Det finns ingen god dipsmaak :'''''''(

"MAMMA PAPPA NI SKULE KÖPA DIP :''''''''(("

2010-04-25 @ 10:11:37
URL: http://millli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0