JAG ÄLSKAR HONOM ♥


HÅKAN HELLSTRÖM

Brännö Serenad
Och vad vet du om kärleken
Förrän du förgäves hatat den
Och vad vet du om när hjärtat kan bränna
För kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva



13
Kan jag gå med dig hem från bussen?
Kan du möta mig på bänken där vi delade den första folkölen?
På fredag kanske,
jag kan få biljetter till dansen
So I can shake you, oooh oh oh.



Försent för Edelweiss
Du säger, har du tändstickor?
Ja tillräckligt om du vill bränna ner Stockholm.
Och har du vin & sprit
så det räcker att få hela fjärden full av sorger
Allt de är försent, försent för vin försent för kärlek ren som snö.
Inatt finns ingen väg tillbaks.


Min ipod har nyss fyllts med massa låtar av Håkan. Och jag kan inte sluta tänka på våren... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0