Konversation mellan mig och min fru (sammanfattning)

Jag: Hej min fru
Sofia: Hej min make
Jag: åh jag vill typ ha mjukis imorrn och bulle.. på huvudet.
Sofia: Men nehe! Jag trodde man hade bullar i ugnen! :O
Jag: Haha alltså. Men vad ska jag göra!? :O :O :O
Sofia: Vet inte... Becka, det här är ett stort beslut!
Jag: Jag vet... och jag behöver dig nu till att stötta mig genom detta..
Sofia: Andas Rebecka! ANDAS!
Jag: Jag försöker här...
Sofia: Det är bra det. :) KÄMPA KÄMPA KÄMPA! Du klarar detta!!! Ta bullar i ugnen, du vet.
Rebecka: Det låter som att jag är gravid din bajs.

Det här är då bara en liten del av våran konversation. Just nu gör vi mest sånna här till varandra:

( . )( . )
 )       (
(    Y   )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0