One large coffee and I'm happy. Okey?


Sitter just nu med Elvira och chillar på mitt rum. Jag kan berätta lite om dagen. Åt lunch runt 1 sen åkte jag och mamma till loppis. Hittade bara ett par glajjor. Wayfares för bara 20kr! Kap. Sen åkte jag med Elvira och Elin en snabbis in till centrum så satt vi på expresso house ett tag och drack chailatte. Men alla tre mådde illa av den så vi gick till Lindex. Där köpte jag en ansiktsmask för bara 15kr! Ett till kap. Hehe. Nu ska vi fixa lite på Elvira design.


Kommentarer
Postat av: izza (:

ansikts maskerna på lindex har alltid kostat 15 spänn vad jag vet haha :P

billigt!

2010-04-11 @ 16:19:27
URL: http://biebervardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0