Påsklunchen är avklarad


Påskägg med lite godis + trosor (pierre robert), puder och ett fult nagellack (sorry mamma).

Jag sitter och äter efterrätten till påsklunchen. Det är inget jag direkt gillar av påskmaten. Potatis och ägg. Hehe. Så jag äter mig mätt på efterrätten som består av typ citronpudding. Jättegott! Jag börjar känna mig bättre nu. Har mått illa hela morgonen och legat i soffan och käkat påskgodis framför bolibompa på tv. Senare på dagen ska jag vara med milli. Vi har inget att göra. Men jag funderar på att köpa massa godis och påskmust och titta på någon film. We'll see... Ska hoppa in i duschen nu i alla fall, vi hörs efter!


Kommentarer
Postat av: Denise

Har du gjort om din header? :) Fin!

2010-04-03 @ 15:37:49
URL: http://denns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0