Promenad med Milica del 2


-Vi bestämde oss för att klättra lite på en kontainer


-Kääämpa


-Vågade inte längre...


-Fastnade i en position


-Haha, jo jag vågade sätta mig!


-Happy


-Hoho. Undrar vad jag gör med handen till vänster?


-Whatsup?


-Fett cool


-Milica visar mig några moves "vid stången"


-Hon kan ju sånt där, vet ni.


-Hukar sig och tappar allt innehåll som hon har i jackan. Visar också rumpan för mig. Yey.


-Ett solur.


-Jag älskar bilden. Vi köpte lite burns.


-Walking and drinkin'


-Ni ser att jag inte var lite lerig på benet där... Hehe.


-Jagvetjagharstorpanna cp puss.


-Lick.


-Älskar den här bilden, sooolen.


-Haha


-Chill


-Hahaha, fråga inte.


-Haha jag skrek till lite här eftersom en bil tutade as högt på oss.


-Nej vadå leriga converse?


-Är det bara jag eller ser det ut som jag lyser lite?


På den öde coopparkeringen hittade vi en kontainer som vi klättrade lite på. Sedan ett stort solur. Som Milica strippade lite på. Med kläderna på då. Ja, efter att sen har vandrat runt bland coop och ÖB och massa affärer kom vi på att klockan var 18.00 på en helgdag. Alla affärer stängde 17.00. Så vi gick till en mack och köpte lite burns. Awesome. Vandrade vidare till Milicas lägenhet. Hela trippen var askul. Roligare än den låter. Pappa kom och hämtade mig runt 19.00. Chilleripill. Älskade dagen igår. ÄLSKADE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0