skulle du råna en bank för oss två? om det är så säg till.


Haha sorry amanda det gick bara inte.

Hej alla. Jag är tillbaka från prommisen med självaste Amanda. Supermysigt. Var framme vid hennes port runt tjugo i åtta. Så får jag stå och vänta där i typ en kvart innan hon kommer, den sega jäveln. Vi gick väl kanske någon eller några km i alla fall. Till en kyrkogård och tittade lite, och så sjöng vi lite, fotade, klättrade på någon låda m.m. Sen tog jag bussen hem runt åtta. Och när jag kom fram till centrum gick precis min buss. Och jag var skitkissnödig. Så i panik ringde jag mamma att komma fort som fan. Men nu är allt lugnt och ska tvätta bort sminket för att sedan klistra mig framför desperata hemmafruar. Ni får resten av bilderna nån annan gång. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Amanda Fritzon

Hihi det gör inget, sålänge du inte gör stora fula rutor över ett face så är det ok. MEN LÄGG UT BILDERNA IDAG. EJ VALFRITT!!!!!

2010-04-20 @ 21:30:20
URL: http://studioamanda.blogg.se/
Postat av: julia

gud vad mysigt:)<3

kram

2010-04-21 @ 21:47:12
URL: http://mcmonkeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0