Something whispers in my ear and says that you are not alone.


-Jasmine, Milica och Sofia för några månader sen.
Nu packar jag inför kvällen. Jag ska nämligen först åka till mina kusiner i krusboda med min syster Hanna då vi ska passa dom små gullungarna. Vid halv åtta kommer Diana och hämtar mig, sen hämtar vi upp Amanda och sen bär det av till självaste födelsedagsbarnet (barnen). Vi ska fira Jasmine och Milica heeeeela kvällen (/natten). Ska bli skitkul. Jag har precis slagit in present och håller på att packa varma kläder eftersom vi ska sitta ute och mysa med minigrillar och massa gott. Om en timme ungefär kommer Hanna så jag ska fixa mig sen så åker vi. Hörs väl imorrn eller något. Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0