The sun can come and go. I want you to stay.



Okej! Godmorgon alla. Jag kan berätta om gårdagen. Pluggade mycket med Milica i skolan, kurs. Efter skolan åkte jag, Diana och Milica till trollbäckens centrum. Bytte sen till 24:an mot tyresö centrum. Där vandrade vi i regnet och snackade. Gick till godissvampen och köpte lösgodis. Vandrade vidare till någon lägenhet och satt oss i någon port och chillade. Sen gick vi till bussarna och alla tre tog olika bussar hemmåt.

Hemma gjorde jag lite kurs. Åt middag. Och gjorde klart matte läxan. Förlåt amanda, men jag hann inte ladda upp bilderna. Pappa kom hem ganska sent och då var jag tvungen att göra matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0