those forbidden pictures


Jag kände mig så fin idag så jag var tvungen att ta massa superseriösa och fina bilder.

Slängde på mig skinnpajen och väskan ca 7:44. Sprang till bussen med Ipoden i öronen. Kom till skolan och hade BG. Efter det gick jag, Amanda, Milica och Rebecca till plan 2 och pluggade lite. Jag gjorde pyttelite engelska och svenska. Sen var det lunch-time. Äcklig korv, men jag åt flingor. Gick sen ut med alla och snackade om saker. Gick in med M och R och satt oss i ett sär rum där jag gjorde svenska diktgrej. Efter det hade jag teknik jobb där vi byggde transportgrej. Men min labb kompis var sjuk så jag satt själv och jobbade. Tog bussen hem med becca/evelina/tovelino.

Efter skolan gjorde jag toast. Var så jävla hungrig. Drack apelsinjuice och tittade på top model, cykle 11. Nu hade jag tänkt och käka middag sen bli klar med engelskan som skall redovisas på fredag. Måste träna lite matte också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0