There comes a time, when we hear a certain call. When the world must come together as one. ♥





Idag har dagen varit chill. Som igår då. Började med att gå med Vendela, Milica och Rebecca till svenska ws och pluggade lite engelska. Åt lunch med Milica i typ 40 minuter och snacka majs och åt morötter med munnen. Efter det tog jag, milli och mandi en promenad till Lidl. Köpte lite kakor och energidricka så vi kunde plugga bättre eftersom alla var trötta. Sen gick vi och satt oss och pluggade, i solen. Skönty. Sen gick vi tillbaks till skolan efter en stund men vi låg på bänkar och chillade. Vädret var ju så galet underbart idag. Och igår. Har en film att bjuda på när Jasmine, Amanda och Milica springer runt också tror jag. Jag gjorde i alla fall lite engelska då. Gick sen in och pluggade kurs med Amanda, milli fick också damp. Jag och Amanda med för den delen. Men det var inget speciellt. Gick och hade BG (sista lektionen). Sen var det prov! Jo, och hur gick det? Jo, det gick super! I think. Men kände mig rätt säker på varje fråga. Handlade om religion, egypten, paleolitikum, neolitikum, polyteism, redskap, teknik m.m. Hoho. I know you write's this down.

Efter skolan, runt tre, satt jag och snackade med M på toaletten ett tag sen gick vi till bussen. Åkte buss rätt länge och pratade om allt från kräksjuka till tvångstankar. HAHA! Jo, tack jag vet att vi är störda. Vi gick i alla fall hem till henne och firade henne med presenter och kaka. Som kungen själv bakat. Snackade lite med Jelena och sen satt vi och tittade på youtube klipp. Och vi knäckte med runt! SHIT. *Knäck* *knäck* *knäck* lät det. Haha. Vi åt middag sen följde M mig ner (mini prommis) till Sibylla, där pappa hämtade upp mig.

Hade egentligen tänkt att plugga tills Desperete houswives började. Men icke. Fastnade ju självklart framför denna piss apparat. Jaja, om 10 minuter börjar det. Ska tvätta bort sminket. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0