you've forgotten? then i've forgotten too...


-sär bild på mig på en bänk en kväll med milli
Hallå alla. Vaknade så jävla trött imorse. Men åt frukost, bytte om och sminkade mig. Bad pappa att skjutsa mig, och det gjorde han. As skööönt. Han har gjort det i stort sätt hela veckan. Och jag gillare. När jag kom till fram till skolan var det tomt överallt, nästan. Gick till skåpet och lämnade ytterkläder och gick upp till klassrummet och dunkade musik i ipoden på högsta volym. Linkin park var det. Sen kom också Rebecca och chillade med mig ett tag. Efter bgn gick jag och kakan (Jasmine) till matsalen och repeterade lite matte. Sen var det matte lektion. Efter det gick jag, Jasmine och Moa till ett "mötesrum" och pluggade franska. Men jag och Jasmine gick ut efter en stund och tog en liten kort promenad. Sen chillade vi lite på en bänk i solen. Sen var det lunch. Vi lunchade med Rebecca, Milica, Diana, Moa, Amanda och Ronja.

Efter lite lunch gick jag och Rebecca till plan tre där det var lugnt och pluggade lite engelska. Milica kom upp också. Efter det var det engelska lektion. Och efter det bg. Alltså sista lektionen.

Tog bussen med Amanda till henne, vi käkade lite mellis och hon packade grejer till ridning. Följde med henne till stallet och tittade när hon red och hoppade en stund. Duktig flicka. Haha. Näe men hästarna var söta och Amanda likaså.

Gick hem runt fem tiden och åt middag. Nu ska jag sätta igång med engelskan som ska bli klar till imorrn eftermiddag. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Joel

Du är med i min veckansblogg tävling ;)

2010-04-15 @ 19:28:36
URL: http://fuckerface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0