En donken-solig-promenad-skate-kompis-söndag


Jag och Tove (hon i blått) satt vid fotbollsplanen och chillade ett tag och bara pratade. Sen promenerade vi tre på bilden och jag till donken.






Haha båda langar finaste minerna.

Samma här. Väldigt fin..

Sen stog vi vid Kalles port och väntade på att han skulle komma och släppa in oss.


Och tillslut kom han!

Vi lekte lite i hissen och fotade massa

Haha soeeeeta


Kalle trixar lite på skateboard

Jag tyckte Tove bara såg så cool ut på den här bilden haha

Och så ville jag också testa.




Haha bara för att jag älskar toves skratt och leénde :D

Guuuudis



Årets första studsning!

Toves snygga converse

Dagen var toppen. Hade en asbra dag med mina älskade kompisar/grannar. Éfter prommisen gick jag, Tove och Elin och laddade ner lite låtar till Ipoden. Senare på kvällen runt halv nio gick jag och Elin en kvällspromenad runt om i vårt område. Vi hade med oss en burk ananas också som vi käkade på. Gotti gotti. Nu käkar jag kaka och tittar på tv. Ska snart röra mig mot min kära säng. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0