Fredagen den 24 april

Igår var det skola som vanligt. Jag gjorde klart kurs, gjorde lite på stegtest 7 i matte och redovisade teknik. Åt också as god lunch med Vendela, Natalija och Rebecca. Thaiwok med jasminris. Mums. Efter skolan promenerade jag med Jasmine till nästa busshållplats. Åkte hem och snackade med pappa. Jag följde inte med till lägret. Var inte helt frisk för att träna. Hosta och lite febrig. Men nu mår jag lite bättre, sådär. Hoppas de andra har roligt i alla fall!





Jaja, jag grät lite senare på kvällen p.g.a. mammas kommentarer. Men det löste sig sen. Aa, jag ska inte säga allt här i bloggen. Sen städade jag hela mellanvåningen. Plockade undan massor, diskade och ställde in i diskmaskinen. Torkade massa bord. Dammsög överallt. Fixade i hallen. Städade hela min garderob, alltså plockade undan allt från golvet (som var överallt) och la i lådor. Var helt slut efter och jag hade mer huvudvärk än innan..




Gick på promenad med Elin sen på kvällen för att få lite luft och röra på mig. Vi gick väl typ 4km eller något. Gick förbi affären också och köpte chips och halstabletter. Gick hem till mig och satte på filmen Yes man. Älskar den filmen! Drack cola och åt chips. Men vi såg inte klart hela filmen eftersom det typ bara var jag som var vaken (mamma såg med oss).





Somnade vid halv elva vilket var sjukt skönt. Men det ledde till att jag vaknade tjugo i sju. Suck. Men nu sitter jag och tittar på Vänner och äter rostad macka med ägg. Mmmmmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0