When you say don’t come around here no more












Hej! Imorse tog jag bussen med Sofia till skolan. Efter bgn satt jag och gjorde kurs med Rebecca. Sen hade jag lite rast. Och sen var det franska kp, som var skittråkigt. Efter det var det lunch, hamburgare. Sen hade jag mer rast ute, lite med Diana och Jasmine men mest med Rebecca och Milica. Alltså as skönt. Håkan Hellström musik till lite pluggande på en bänk i solen. Mm... Gjorde sen svenska med Vendela och Sofia.

Efter skolan tog jag bussen med Vendela, Rebecca och Sofia till centrum. Jag, V och R gick in till ica och köpte melon och varsin glass. Åkte hem och gjorde lite fruktsallad. Hoppade studsmatta sen skulle Rebecca på träning så jag skjutsade Vendela till bussen och Rebecca gick. Rolig dag som vanligt.

NUUU ska jag plugga. Hajdo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0