nej rock n' roll dör aldrig ut



Idag har det varit en chill dag. Vädret var ju inte det bästa på morgonen, regnigt och fuktigt. Jag kom till skolan och jag fick Milicas halsduk och hon fick mina mjukisbyxor. You know what? Jag är så trasch man kan bli idag. Hoho. Blåa mjukis, svart t-shirt, halsduk och bulle i håret. Yeah. Tog sen en liten tripp ut med J, V och M. I alla fall så hade niorna en teater idag. Den var bra. Lunch, soppa. Sedan satt jag, Milica och Rebecca inne på en toalett en stund och drack cola och åt jordgubbar. Sketagott. Sen gick vi och ritade och lyssnade på musik. Jag redovisade matten idag och gjorde klart 6c i franska så det kan redovisas. Great.

Efter skolan åkte jag hem till Sofia åt mellis och snickerstårta. Haha! Vi hade lite roligt så jag typ dog lite av garv. Jag gick hem från henne och nu sitter jag här och ska snart sticka och träna. Inte jättekul när man har ont i halsen, huvudet och är trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0