Svaren på min superseriösa frågestund

Gillar du mig?!?!??!?!
Svar: EUW. Nej. Är det NÅGON som gör det? :O

Favorit film?
Svar: Hm.. Alltså jag har ingen aning. Säkert någon med Jim Carrie.

Favorit serie?
Svar: Vänner. Lätt. Och 2a, How I met your mother.

Favorit skådespelare?
Svar: Måste nog säga Jim Carrie.



Favorit mat?
Svar: Pappas kyckling med rotfrukts grej. Och potatis.

Vilken friidrott tränar du på?
Svar: Du menar förening? Hanvikens sk.

Hur gammal är du om tjugo år minus sex år?
Svar: 27 år. Tror jag... Höhö.

Gillar du korv med bröd utan korv och utan bröd?
Svar: Jo, jag har faktiskt nyligen testat på det. Konsistensen är underbar! Rekommenderar.



Vilken är din favorit blogg? (förutom http://millli.blogg.se då)
Svar: Vet faktiskt inte riktigt. Amandas. Och Kenzas. Och lisaplace. Osv. osv.

Vem är dina bästavän?
Svar: Sofia Karin Margareta Alenstål

Vem är din sämstavän?
Svar: Milica och Amanda. Och Ove.

Har du ens några vänner?
Svar: Vet inte riktigt. Milica och Amanda. Och Ove då.

Varför gillar du din favorit mat?
Svar: Måste vara smaken. Konsistensen. Och lukten. Och hur det ser ut!

Beskriv smaken av choklad.
Svar: Lite kladdig. Mjuk. God. Lite saftig. CHOKLAAAAAAD.



Vilken klass går du i?
Svar: 6an. 6:3 om du vill veta.

Vem av dina vänner är läskigast, förutom jag?
Svar: Diana kan vara läskig... :(

Varför gillar du mina frågor mest?
Svar: För de är så unika, så fantastiska.. och SÅ JÄVLA DÅLIGA.

Vad är din favorit läsk?
Svar: Fanta citron!!! Och fanta exotic/tropical.




Vilket
arbete ser du dig själv i om 15 år?
Svar: 28 år... Jag vill jobba med något jag är intresserad av. Som att fotografera eller skådespela.

Vilka bloggar läser du?
Svar: Kenzas. Egoinas. Alla mina vänner (länkarna). Vänners vänner/syskon. Listan kan göras längre.

Hur sminkar du dig?
Svar: Concealer. Puder. Rouge. Eyeliner. Maskara.

Kan du göra ett videoinlägg någon gång?
Svar: Jag har gjort flera stycken på sista tiden. Och fler kommer det bli.

Läser du min blogg?
Svar: Jaaaaaaaaa. Men uppdatera mer Natalija. :(

Var nånstans köper du dina fina kläder?
Svar: Haha tack säger man väl. Men H&M, Monki, Weekday med mer.



Vilken film är den absolut sämsta du nånsin sett?
Svar: Haha. Finns sååååååååååååååååå många. En av dom är Masjävlar.

Vad tycker du, är det värsta settet att dö på?
Svar: Typ förblöda. Av något hemskt lidande sår. Eller att drunkna. Kvävas. Åh, allt är ju hemskt.

Vad vill du jobba med när du blir äldre, förutom typ skådespelare eller vad du ville bli?
Svar: Fotograf. Men det verkar svårt att få jobb som.

Vilket är det värsta jobb du skulle kunna jobba med?
Svar: Elefantgynekolog. HAHA.

Vilken tandkräm använder du?
Svar: Hmm... Oftast Colgate men just nu Aquafresh.




Med v
em av dina vänner har du roligast med?
Svar: Amanda. Milica. Sofia. Har såklart roligt med alla mina vänner.

Varför heter din blogg smultrontrion?
Svar: Jag startade bloggen en sommar dag med mina två vänner. Den dagen kallade vi oss av någon anledning smultrontrion. Sen bloggade de aldrig. Jag sparkade dom och stannade kvar.

Vilka är dina favvo färger?
Svar: Mörkklarblå. Som mitt nagellack.

Var gör du din design?
Svar: Hemma. I mitt vardagsrum. Haha. Nämen, just nu - picnik.com, picasa.

Var får du din klädinspiration?
Svar: Systrar. Affärers kläder. Bloggar. Med mer.

Vilken är din favoritaffär?
Svar: H&M

Varför är jag bäst?
Svar: Det kan du bara själv svara på. Eftersom det är bara du som tycker det.

Varför är Milli sämst?
Svar: -.- Ni borde ha en fight om vem som är bäst eller något...

Varför är hon ändå så bäst när hon e med dig och mig?
Svar: Universums stora undran.

Varför är allt Millis fel?
Svar: Hur. Pallar. Ni.

Jo, för hon är en problemorsakare(gillar att svara på mina egna frågor?

Gillar du bajs?
Svar: Innerst inne gör nog alla det.

Gillar du majs?
Svar: Aa det är gott att grilla!!! Minimajs är också gott.




Hur gör du dina bilder så fina i färgen?
Svar: Tack. Jag redigerar det mesta i picnik och photoscape.

Går du på någon sport?
Svar: Japp. Friidrott.

Vilket ämne går det bäst för dig i?
Svar: Engelska.

Hur kan det gå så bra i just det ämnet?
Svar: Vet inte. Har väl lite mer erfarenhet där och jobbar bra med min studiegrupp.

Jobbar du själv eller med någon annan? Vem?
Svar: Studigrupper och kompisar. Ibland själv men inte ofta.

När du jobbar, jobbar du bäst själv eller med någon kompis?
Svar: Med kompis tror jag. Eller det är olika.

Hur lång är du?
Svar: 154 cm

Vilken skostorlek har du?
Svar: 36-37

Har du varit i Norge?
Svar: Japp. Ett par gånger.



Gillar du namnet Agnes?
Svar: Öh. Haha. Det är väl fint. :)


Kommentarer
Postat av: Jelena

</3

2010-04-06 @ 16:55:23
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/
Postat av: evvi

haha, ledsen för frågan om döden. var bara tvungen att ha med den... hehe. *konstigtjagvet :/)



ha en bra da'

2010-04-07 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0